آدرس: تهران، مرزداران - نبش خیابان عرب حسینی پلاک ۵۳ طبقه دوم واحد ۷

معرفی بهترین دندانپزشک مرزداران

شاید شما هم به‌دنبال انتخاب بهترین دندانپزشک مرزداران یا هر منطقه‌ دیگری از شهر بزرگ تهران باشید. با توجه به وجود تعداد زیادی از پزشکان که خدماتی نظیر ترمیم دندان، عصب‌کشی دندان و حتی ایمپلنت، باید دندانپزشکانی را انتخاب کنید که از همه لحاظ بر دیگران برتری داشته باشند.

اما به نظر شما کدام مطب دندانپزشکی در مرزداران بهترین خدمات را ارائه می‌دهد؟ چگونه باید تشخیص دهیم یک دندانپزشک خدمات باکیفیت به بیماران ارائه می‌دهد؟اهمیت مراجعه به بهترین دندانپزشک مرزداران چیست؟ در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا علاوه‌ بر بررسی این سوالات، بهترین دندانپزشک این منطقه از تهران را به شما معرفی کنیم. همچنین، با هزینه خدمات او آشنا خواهید شد.

معرفی بهترین دندانپزشک مرزداران

اهمیت مراجعه به دندانپزشک

اهمیت مراجعه بهترین دندانپزشک مرزداران

در محیط دهان باکتری‌های بسیاری وجود دارند که تمامی آن‌ها به‌ صورت فلور نرمال به‌ فعالیت خود ادامه می‌دهند. اما همین میکرو ارگانیسم‌ها موادی تولید می‌کنند که در گذر زمان می‌توانند روی دندان و حتی بافت لثه تاثیر منفی بگذارند. حتی در برخی شرایط، احتمال بروز بیماری‌های خاص نظیر سرطان دهان نیز وجود دارد.

با توجه به این موضوع، ویزیت دندانپزشکی هر چند ماه یک‌‌بار به همه افراد توصیه می‌شود. یکی از موضوعاتی که سبب می‌شود پوسیدگی، کشیدن دندان و حتی بیماری‌های لثه در دهان تشخیص داده نشود، دسترسی سخت به آن است. همچنین، خیلی از افراد آگاهی لازم برای تشخیص مشکلات دهان و دندان را ندارند. از این‌ رو، توصیه می‌شود برای چکاپ وضعیت دهان هایتان به مطب دکتر صابر ملک پور (بهترین دندانپزشک مرزداران) مراجعه کنید.

خدمات دندانپزشکی

برای اطلاع از جدیدترین تعرفه‌های دندانپزشکی سال 1403 بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

دکتر صابر ملک پور دندانپزشک مرزداران

✔️ مراجعه منظم به دندانپزشک می‌تواند در تشخیص زود هنگام مشکلاتی نظیر پوسیدگی، التهاب لثه و حتی عفونت‌های دندانی موثر باشد. این نکته را مدنظر قرار دهید که در حوزه دندانپزشکی، پیشگیری از چنین مشکلاتی می‌تواند در هزینه دندانپزشکی شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد.

علاوه‌ بر این‌، دندانپزشک می‌تواند مشکلات خاص نظیر سرطان‌ها را در زمان مناسب تشخیص دهد. با این کار، درمان آن نسبت به قبل راحت‌تر و موثرتر خواهد بود. البته هر کسی نمی‌تواند چنین مشکلاتی را به‌خوبی تشخیص دهد؛ همین موضوع، لزوم انتخاب بهترین دندانپزشک را می‌رساند.

بهترین دندانپزشک مرزداران تهران کیست؟

در منطقه مرزداران تهران تعداد زیادی مطب دندانپزشکی حضور دارند که خدمات این‌چنینی را برای بیماران ارائه می‌دهند. اما مطمئنا همه آن‌ها تجهیزات و مهارت لازم برای ارائه بهترین خدمات را در اختیار نخواهند داشت. به همین دلیل، باید همه شرایط را نظر داشته باشید تا بتوانید گزینه مناسب را انتخاب کنید.

یکی از دندانپزشکانی که تجربه و سابقه زیادی در این حوزه دارد، دکتر ملک پور است. ایشان علاوه‌بر آنکه خدمات بسیار با کیفیتی به بیماران ارائه می‌دهند، در مطب خود بهترین امکانات را فراهم کرده‌اند تا بتوانند از جدیدترین تکنولوژی برای انجام درمان‌ها بهره بگیرند. از این‌ رو، می‌توانند گزینه مناسب به منظور ترمیم دندان، عصب‌کشی و سایر درمان‌ها برای شما باشد.

برای دریافت نوبت و مشاوره با بهترین دندانپزشک مرزداران فرم زیر را پر کنید.

مشخصات فردی(ضروری)
مشخصات فردی(ضروری)
OPG(ضروری)
خدمات(ضروری)

ویژگی های بهترین دندانپزشک مرزداران

به‌ منطور انتخاب بهترین گزینه برای دریافت خدمات دندانپزشکی باید معیارهای زیادی را در نظر داشته باشید. داشتن هرکدام از این ویژگی‌ها سبب می‌شود امتیاز یک دندانپزشک بالاتر رفته و گزینه مناسب‌تری برای شما باشد. این ملاک‌ها شامل موارد زیر است:

عوامل موثر در انتخاب دندانپزشک خوب در تهران

عوامل زیادی در انتخاب بهترین دندانپزشک مرزداران تهران تاثیرگذار خواهد بود. در ادامه به بررسی مهم‌ترین آن‌ها خواهیم پرداخت:

انتخاب دندانپزشک خوب در مرزداران تهران
  • یکی از مهم‌ترین عوامل، هزینه خدمات دندانپزشکی است. برخی از دندانپزشکان مانند دکتر صابر ملک پور هزینه مناسب‌تری از بیماران خود دریافت می‌کنند و گزینه بهتری خواهند بود.
  • دسترسی به مطب و رزرو نوبت یکی دیگر از عواملی است که می‌توان به آن توجه کرد. برخی از دندانپزشکان امکان دریافت نوبت به‌صورت تلفنی و حتی اینترنتی را برای بیماران خود فراهم کرد‌اند.
  • صداقت دندانپزشک می‌تواند سبب اعتماد بیشتر بیماران شود.
  • دندانپزشکی خوب است که با احترام با بیمار خود رفتار کرده و به مشکل اصلی و درمان دندان درد او رسیدگی کند.
  • دندانپزشکانی که بعد از درمان، وضعیت بیمار را پیگیری می‌کنند، گزینه مناسبی برای ارائه خدمات خواهند بود.
  • دندانپزشک باید در استریل‌کردن وسایل خود دقت کند. تمیزی مطب می‌تواند نشان‌دهنده اهمیت دندانپزشک به این موضوع باشد.
  • شما می‌توانید با بررسی رضایت بیمارانی که از یک دندانپزشک خدمات دریافت کرده‌اند، به کیفیت ترمیم، عصب‌کشی و هر درمان دیگری پی ببرید.

چه خدماتی در مطب دندانپزشکی مرزداران دکتر ملک پور ارائه می شود؟

دکتر صابر ملک پور علمداری تمامی ویژگی‌های یک دندانپزشک خوب در مرزداران را داشته و می‌توانید به‌عنوان یک گزینه مطمئن به او اعتماد کنید. خدماتی که توسط ایشان در مطب ارائه می‎‌شود، شامل موارد زیر است:

  • ترمیم دندان‌های پوسیده
  • انجام ایمپلنت
  • عصب‌کشی دندان‌، مخصوصاً دندان‌هایی که پوسیدگی آن به پالپ رسیده باشد.
  • کشیدن دندان‌ها
  • کشیدن و جراحی دندان عقل
عکس قبل و بعد پر کردن دندان

مطب دندان‌پزشکی دکتر صابر ملک‌پور آماده است تا  خدمات دندانپزشکی را با هزینه مناسب و شرایط پرداخت منعطف در خدمت شما عزیزان قرار دهد.

برخی از خدمات درمانی ارائه شده در کلینیک دکتر صابر ملک‌پور:

🔷ترمیم پوسیدگی دندان

🔷درمان ریشه (عصب کشی)

🔷ایمپلنت دندان

🔷کشیدن دندان عقل

عکس قبل و بعد ایمپلنت دندان

هزینه خدمات در مطب دندانپزشکی مرزداران

خدمات دندانپزشکی با توجه به نوع درمان هزینه متفاوتی به‌ همراه خواهد داشت. به‌ عنوان مثال، هزینه انجام ایمپلنت نسبت به عصب کشی، جراحی دندان عقل و ترمیم بیشتر خواهد بود. با این‌ حال، عوامل دیگری وجود دارد که می‌تواند در هزینه نهایی درمان تاثیرگذار باشد.

تخصص دندانپزشک هزینه دستمزد وی را بالاتر خواهد برد. به‌ عنوان مثال، دندانپزشک عمومی نسبت به یک متخصص ترمیمی، هزینه کم‌تری برای پرکردن دندان‌ها دریافت می‌کند.
تجهیزات به‌کار رفته برای انجام خدمات از دیگر عوامل تاثیرگذار است. مثلا استفاده از کامپوزیت در پرکردن دندان می‌تواند هزینه درمان را بالاتر ببرد.
مراجعه به مطب خصوصی پزشک نسبت به مراکز دولتی هزینه بالاتری به‌ همراه خواهد داشت.
کیفیت مواد استفاده‌‌ شده در خدمات دندانپزشکی از دیگر موارد تاثیرگذار در هزینه آن‌ها محسوب می‌شود.
داشتن قرارداد دندانپزشک با بیمه‌های مختلف، می‌تواند هزینه را برای بیمار به‌ صرفه‌تر کند.

سوالات متداول

جمع‌بندی

انتخاب بهترین دندانپزشک مرزداران تهران یا در هر شهر دیگری می‌‌تواند به شما کمک کند تا از درمان باکیفیتی دریافت کنید. در حقیقت، زمانی‌که کیفیت خدمات بالا باشد، مطمئنا دوام و طول عمر بیشتری برای بیمار به‌همراه خواهد داشت. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم به مطبی برای دریافت خدمات مراجعه کنید که از بهترین کادر و امکانات برخوردار باشد.

لوکیشن مطب دکتر صابر ملک پور

تعیین وقت معاینه با بهترین دندانپزشک مرزداران

اگر ساکن مناطقی همانند مرزداران، اشرفی اصفهانی، پیامبر، پونک، آیت الله کاشانی، صادقیه و سازمان آب هستید و برای کشیدن دندان قصد مراجعه به مطب دندانپزشکی در غرب تهران را دارید، می‌توانید به مطب دکتر صابر ملک پور مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، مرزداران – نبش خیابان عرب حسینی پلاک ۵۳ طبقه دوم واحد ۷

6 پاسخ

  1. سلام آقای دکتر انشالله همیشه سلامت باشید من 3 سال پیش برای عصب کشی دندان خدمت رسیدم و با اینکه از دندانپزشکی میترسم شما با آرامش و صبرتون خاطره خوبی برام ساختید

  2. از بهترین دندانپزشک های مرزداران و این منطقه هستید دکتر
    انشالله همیشه سلامت باشید

  3. سلام آقای دکتر
    خدا خیرتون طوری عصب کشی دندان من رو انجام دادید که اصلا نفهمیدم چی شد کی تموم شد
    خدا قوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *