آدرس: تهران، مرزداران - نبش خیابان عرب حسینی پلاک ۵۳ طبقه دوم واحد ۷

بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران

ساکنین مناطق غربی پایتخت معمولاً به دنبال یک متخصص ایمپلنت در غرب تهران هستند که مهارت خوبی در این زمینه داشته باشد. دندانپزشکان زیادی در شهر تهران و به خصوص منطقه غرب آن در حال فعالیت هستند که خیلی از آن‌ها درمانی نظیر ایمپلنت را نیز به بیماران ارائه می‌کنند.

✔ با توجه به هزینه بالایی که این درمان دارد، بسیاری از بیماران به دنبال متخصصی هستند که بتواند با بهترین کیفیت چنین خدماتی را ارائه دهد. به نظر شما چگونه باید بهترین دکتر ایمپلنت در غرب تهران را پیدا کنیم؟ آیا می‌‌توان صرفا به تبلیغاتی که در سطح شهر و فضای مجازی صورت می‌گیرد اعتماد کرد؟ در ادامه به این سوالات پاسخ می‌دهیم.

انتخاب بهترین دکتر ایمپلنت در تهران

متخصص ایمپلنت در غرب تهران

بسیاری از بیماران ممکن است هنگام انتخاب یک متخصص ایمپلنت دچار سردرگمی شوند. خیلی‌ها نمی‌دانند که برای انجام ایمپلنت دندان باید به کدام دندانپزشک مراجعه کنند. توجه داشته باشید، با اینکه شاخه‌ای با تخصص لثه و ایمپلنت در دندانپزشکی وجود دارد ولی همانند سایر خدمات و درمان‌های دندانپزشکی امروزه حتی دندانپزشکان عمومی هم کار کاشت ایمپلنت را انجام می‌دهند.

مسئله‌ای که باید به آن توجه داشته باشید، حتماً از میزان مهارت و تجربه دندانپزشک مورد نظرتان در زمینه ایمپلنت دندان اطمینان حاصل کنید و سپس این درمان را در مطب او انجام دهید.

عکس قبل و بعد پر کردن دندان

مطب دندان‌پزشکی دکتر صابر ملک‌پور آماده است تا  خدمات دندانپزشکی را با هزینه مناسب و شرایط پرداخت منعطف در خدمت شما عزیزان قرار دهد.

برخی از خدمات درمانی ارائه شده در کلینیک دکتر صابر ملک‌پور:

🔷ترمیم پوسیدگی دندان

🔷درمان ریشه (عصب کشی)

🔷ایمپلنت دندان

🔷کشیدن دندان عقل

عکس قبل و بعد ایمپلنت دندان

اهمیت انتخاب بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران

بهترین دندانپزشک برای ایمپلنت در غرب تهران

به نظر شما چرا بیماران به دنبال متخصصی هستند که در این حوزه بهترین است؟ مسلما بیماری که هزینه بالای این درمان را تقبل می‌کند، به دنبال آن است که یک ایمپلنت باکیفیت و بادوام دریافت کند. در صورتی که ایمپلنت بعد از مدت کوتاهی با شکست مواجه شود، مسلما هزینه بیمار هدر خواهد رفت.

🦷 به همین علت، انتخاب یک متخصص زبده و با تجربه در حوزه ایمپلنت، از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه‌بر این، ایمپلنت یک درمان جراحی است و متخصص باید بتواند با کم‌ترین آسیب و عوارض چنین خدماتی را ارائه کند. اگر دندانپزشک از مهارت خوبی برخوردار نباشد، علاوه‌بر آنکه دوام ایمپلنت دندان دائمی نخواهد بود، عوارض بسیاری متوجه بیمار می‌شود. در نتیجه حتما برای انجام ایمپلنت دندان به بهترین دندانپزشک غرب تهران مراجعه کنید.

 توجه داشته باشید که انواع خدمات دندانپزشکی از جمله ایمپلنت دندان را می‌توانید به صورت اقساطی و با مناسب‌ترین هزینه در مطب دکتر صابر ملک پور (بهترین دندانپزشک مرزداران) دریافت کنید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد دندانپزشکی اقساطی در غرب تهران فرم زیر را پر کنید.

برای دریافت نوبت و مشاوره فرم زیر را پر کنید.

مشخصات فردی(ضروری)
مشخصات فردی(ضروری)
OPG(ضروری)
خدمات(ضروری)

ویژگی‌های بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران

متخصص ایمپلنت باید خصوصیاتی داشته باشد که بتوان به وی به عنوان بهترین دندانپزشک به منظور انجام این درمان اعتماد کرد:

خدمات دندانپزشکی

برای اطلاع از جدیدترین تعرفه‌های دندانپزشکی سال 1403 بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

بهترین دکتر ایمپلنت در غرب تهران کیست؟

بهترین متخصص ایملپنت در غرب تهران کیست

پیش‌تر تمامی ویژگی‌هایی که یک دندانپزشک باید برای انجام ایمپلنت داشته باشد را ارائه کردیم. یکی از بهترین متخصصینی که علاوه‌بر دانش کافی تجربه زیادی در حوزه کاشت ایمپلنت دارد، دکتر ملک پور است. ایشان سال‌ها در حوزه کاشت ایمپلنت مطالعاتی انجام داده و درمان‌های موفقیت‌آمیزی به بیماران مختلف ارائه داده‌اند.

همچنین، بیماران می‌توانند نتیجه درمان ایمپلنت و ترمیم دندان را در سایت رسمی ایشان در بیماران مختلف مشاهده کنند. در صورتی که تمایل داشته باشید می‌‌توانید به صورت تلفنی و حتی اینترنتی از مطب ایشان نوبت معاینه دریافت کنید. شایان به ذکر است که کلیه خدمات ایشان با بهترین و جدیدترین تجهیزات انجام می‌شود.

ایمپلنت دندان توسط چه دندانپزشکان قابل انجام است؟

به طور کلی همه دندانپزشکان عمومی و متخصصین قادراند این درمان را ارائه کنند. با این حال، توصیه بر آن است که به یک متخصص با تجربه مراجعه کنید.

کلام نهایی

برای پیدا کردن بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران می‌توانید روش‌های زیادی را امتحان کنید. یکی از راهکارها آن است که رضایت بیماران را پس از نتیجه درمان جویا شوید. همچنین می‌توانید نمونه درمان‌هایی که دندانپزشک برای بیماران مختلف انجام داده را در سایت یا پیج رسمی او دنبال کنید.

لوکیشن مطب دکتر صابر ملک پور

تعیین وقت معاینه با بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران

اگر ساکن مناطقی همانند مرزداران، اشرفی اصفهانی، پیامبر، پونک، آیت الله کاشانی، صادقیه و سازمان آب هستید و برای ایمپلنت دندان قصد مراجعه به مطب دندانپزشکی در غرب تهران را دارید، می‌توانید به مطب دکتر صابر ملک پور مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، مرزداران – نبش خیابان عرب حسینی پلاک ۵۳ طبقه دوم واحد ۷

4 پاسخ

  1. سلام آقای دکتر من میخوام تقریبا بعد از 8 سالی که یکی از دندونام خالیه ایمپلنت کنم میشه؟

    1. سلام دوست عزیز بله با بررسی تصاویر OPG و CBCT می توان نظر دقیق داد.
      ممکن است نیاز به پودر استخوان هم باشد. باز هم در معاینه حضوری و بعد از بررسی تصاویر اعلام شده می توان نظر دقیق داد.

  2. سلام خسته نباشید یکی از دندونای فک پایینم کلا خالی شده الان باید اونو ایمپلنت کنم؟

    1. سلام محمد عزیز
      ببینید اینکه میفرمایید خالی شده لازم است بررسی شود. در واقع نوع درمان مورد نیاز بر اساس وضعیت دندان و میزان تاجی که از دندان شما باقی مانده مشخصی میشود. اگر تاجی نداشته باشد و فقط ریشه باشد باید ابتدا ریشه کشیده شود و سپس ایمپلنت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *