آدرس: تهران، مرزداران - نبش خیابان عرب حسینی پلاک ۵۳ طبقه دوم واحد ۷

هزینه ایمپلنت دندان سال 1403(با بیمه و اقساطی)

هزینه ایمپلنت دندان یکی از مهمترین معیارهایی است که در تصمیم‌گیری بیماران برای انجام درمان ایمپلنت تاثیرگذار است. قیمت ایمپلنت دندان به دلیل اهمیت این نوع خدمت دندانپزشکی و البته ماندگاری طولانی مدت آن، نسبت به سایر خدمات بالاتر است و به همین علت معمولاً بسیار چالش برانگیز است.

با این حال، دکتر ملک پور شرایط خیلی از بیماران را در نظر می‌گیرند و شرایطی برای پرداخت هزینه آن را لحاظ کرده‌اند. دکتر ملک پور شرایط پرداخت اقساطی هزینه ایمپلنت را نیز فراهم کرده‌اند؛ بنابراین ادامه این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

هزینه ایمپلنت دندان سال 1403

هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان درمانی است که در سال‌های اخیر به منظور جایگزینی دندان از دست رفته، ارائه شده است و توانسته محبوبیت بسیاری در بین دندانپزشکان و بیماران به دست آورد. با توجه به تکنیک مورد استفاده برای انجام آن و متریال‌هایی که به منظور موفقیت درمان به کار می‌رود، هزینه انجام آن نسبت به سایر خدمات دندانپزشکی بالاتر است.

با این حال، پرداخت هزینه برای جایگزینی دندان با چنین درمانی بسیار ارزشمند است؛ چرا که ایمپلنت دندان نسبت به خیلی از درمان‌هایی که برای جایگزین کردن دندان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، عملکرد بهتری دارد. در حقیقت بیماران هنگام جویدن، عملکردی مشابه دندان طبیعی را خواهند داشت.

برای دریافت نوبت و مشاوره فرم زیر را پر کنید.

مشخصات فردی(ضروری)
مشخصات فردی(ضروری)
OPG(ضروری)
خدمات(ضروری)

عوامل موثر بر هزینه ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان درمانی است که هزینه آن به عوامل زیادی وابسته است. این عوامل برخی مرتبط با دستمزد دندانپزشک و بعضی دیگر به متریال مورد استفاده بستگی دارد. در ادامه به طور کامل هر یک را شرح خواهیم داد:

نوع ایمپلنت

یکی از اصلی‌ترین عواملی که در هزینه انجام ایمپلنت تاثیرگذار است، نوع مورد استفاده برای کاشت آن است. به عنوان مثال، گاهی ممکن است از ایمپلنت به عنوان پایه‌های بریج استفاده شود. در این شرایط نیاز است تعداد 2 پایه در فک جایگذاری شود. همچنین، در برخی درمان‌ها نظیر اوردنچر نیاز است چندین پایه ایمپلنت به کار گرفته شود.

ایمپلنت دکتر صابر ملک پور

1️⃣درمان فوری

2️⃣تضمین کیفیت

3️⃣پرداخت اقساطی

4️⃣پشتیبانی روند درمان

برای اطلاع از شرایط ایمپلنت دندان با متخصصین ما مشورت کنید.

کلینیک دولتی یا خصوصی

مطب‌ها و کلینیک‌های مختلف در این روزها با توجه به نیاز بیماران، درمان ایمپلنت را ارائه می‌کنند. اما موضوع اصلی آن است که هزینه ایمپلنت دندان در هر کدام متغیر است. معمولا در کلینیک‌های دولتی با توجه به تقبل بخشی از هزینه درمان توسط دولت، بخشی از قیمت آن‌ کاهش خواهد یافت.

عکس قبل و بعد پر کردن دندان

مطب دندان‌پزشکی دکتر صابر ملک‌پور آماده است تا  خدمات دندانپزشکی را با هزینه مناسب و شرایط پرداخت منعطف در خدمت شما عزیزان قرار دهد.

برخی از خدمات درمانی ارائه شده در کلینیک دکتر صابر ملک‌پور:

🔷ترمیم پوسیدگی دندان

🔷درمان ریشه (عصب کشی)

🔷ایمپلنت دندان

🔷کشیدن دندان عقل

عکس قبل و بعد ایمپلنت دندان
هزینه ایمپلنت دندان بر اساس برند و متریال

برند و متریال ایمپلنت

متریال‌های مختلفی برای پایه ایمپلنت به کار می‌رود. رایج‌ترین ماده‌ای که در سال‌های اخیر برای ساخت چنین محصولاتی استفاده شده، تیتانیوم است. قیمت تیتانیوم نسبت به سایر ترکیباتی که در ساخت پایه ایمپلنت مورد استفاده قرار می‌گیرد متفاوت است. این تفاوت قیمت در نهایت خود را در قیمت ایمپلنت دندان مشخص خواهد کرد.

علاوه‌بر این، برندهای مختلف از کشورهای گوناگون در بازار موجود است که امروزه در ایران برای درمان ایمپلنت کاربرد دارند. هر یک از این برندها با توجه به کیفیت و شهرتی که دارند، قیمت متفاوتی روی محصولات خود قرار می‌دهند. به عنوان مثال، قیمت ایمپلنت‌های کره‌ای نسبت به انواع سوئیسی کم‌تر است.

نیاز یا عدم نیاز به درمان مکمل

همیشه شرایط بیمار برای دریافت ایمپلنت ایده‌آل نیست. این موضوع سبب می‌شود تا دکتر ایمپلنت (درباره بهترین متخصص ایمپلنت در غرب تهران بیشتر بخوانید) سایر درمان‌ها و جراحی‌های مکمل را برای انجام ایمپلنت در نظر بگیرد. در اکثر مواقع استخوان کافی در ناحیه مد نظر وجود ندارد و همین علت باید جراحی پیوند استخوان صورت بگیرد.

همچنین گاهی اوقات ضخامت دیواره سینوس‌های ماگزیلا به قدری نازک است که امکان کاشت ایمپلنت در فک بالا وجود ندارد. در این شرایط باید سینوس لیفت برای فرد انجام شود تا شرایط ایده‌آل‌تری پیدا کند. نکته قابل توجه آن است که هر یک از این درمان‌ها هزینه خاص خود را دارد و بر قیمت نهایی ایمپلنت اضافه خواهد شد.

هزینه درمان مکمل ایمپلنت دندان
هزینه ایمپلنت دندان بر اساس تعداد دندان ها

تعداد ایمپلنت

هزینه ایمپلنت دندان به صورت هر واحد محاسبه می‌شود. به همین علت زمانی که نیاز باشد برای فرد بیش از یک عدد ایمپلنت مورد استفاده قرار بگیرد، هزینه آن با توجه به تعداد آن محاسبه می‌شود.

هزینه روکش ایمپلنت

روکش یکی از اصلی‌ترین اجزاء ایمپلنت محسوب می‌شود. به همین علت کیفیت آن در هزینه درمان تاثیرگذار خواهد بود. گاهی اوقات روکش ایمپلنت توسط یک متخصص پروتز ساخته می‌شود که در این شرایط دستمزد بیشتری برای درمان دریافت خواهد شد.

خدمات دندانپزشکی

برای اطلاع از جدیدترین تعرفه‌های دندانپزشکی سال 1403 بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

هزینه ایمپلنت دندان با بیمه

یکی از عواملی که سبب می‌شود هزینه ایمپلنت دندان برای بیمار کم‌تر تمام شود، استفاده از خدمات بیمه است. خیلی از بیماران تحت پوشش بیمه هستند و می‌توانند با توجه به نوع آن، بخشی از هزینه را تخفیف بگیرند. در ادامه هزینه انجام آن را توسط بیمه‌های مختلف بررسی می‌کنیم:

نکته قابل توجه آن است که در برخی از شرایطی که دندانپزشک با این بیمه‌ها قراردادی ندارد، باز هم قادر خواهید بود با بردن فاکتور درمان، بخشی از هزینه آن را از سهم بیمه خود دریافت کنید.

هزینه ایمپلنت دندان به صورت اقساطی

یکی از موضوعاتی که در مطب‌های دندانپزشکی مختلف مطرح می‌شود، بحث پرداخت هزینه ایمپلنت به صورت قسطی است. با در نظر گرفتن آنکه قیمت ایمپلنت نسبت به سایر درمان‌ها بالاتر است، برخی از دندانپزشکان این شرایط را برای بیماران خود فراهم می‌کنند تا کل هزینه را به صورت یک‌جا پرداخت نکنند.

دکتر ملک پور یکی از متخصصینی است که این شرایط فوق‌العاده را برای تمامی بیماران خود فراهم کرده است. به طوری که هر فرد می‌تواند با توجه به شرایطی خود با پرداخت اقساطی از این درمان برخوردار شود. این شرایط به بیماران زیادی کمک می‌کند تا بتوانند از چنین درمان‌هایی بهره‌مند شوند.

سوالات متداول

جمع‌بندی

برای اینکه از هزینه ایمپلنت دندان به صورت دقیق مطلع شوید، بهتر است یک نوبت معاینه از دندانپزشک مدنظر خود دریافت کنید. در جلسه معاینه تمامی شرایط شما بررسی می‌شود و هزینه درمان به صورت مشخص‌تری تعیین خواهد شد. به عنوان مثال در صورتی که نیاز به سایر درمان‌ها نظیر پیوند استخوان باشد، مبلغ درمان بالاتر می‌رود.

لوکیشن مطب دکتر صابر ملک پور

تعیین وقت معاینه برای ایمپلنت دندان

اگر ساکن مناطقی همانند مرزداران، اشرفی اصفهانی، پیامبر، پونک، آیت الله کاشانی، صادقیه و سازمان آب هستید و برای ایمپلنت دندان قصد مراجعه به مطب دندانپزشکی در غرب تهران را دارید، می‌توانید به مطب دکتر صابر ملک پور مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، مرزداران – نبش خیابان عرب حسینی پلاک ۵۳ طبقه دوم واحد ۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *