آدرس: تهران، مرزداران - نبش خیابان عرب حسینی پلاک ۵۳ طبقه دوم واحد ۷

ایمپلنت کره ای (هر آنچه که باید بدانید)

ایمپلنت کره ای برندهای بسیاری دارد که در این سال‌ها در حوزه دندانپزشکی بسیار مورد استفاده قرار گرفته است. در بین کشورهایی که در حوزه تولید انواع ایمپلنت دندان فعالیت می‌کنند، نمونه‌های ساخته شده در اروپا از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. با این حال، قیمت آن‌ها نیز نسبت به سایر برندهای ایمپلنت از جمله نمونه‌های آسیایی بالاتر خواهد بود.

اما سوالی که اینجا مطرح می‌شود آن است که آیا ایمپلنت های ساخت کره از کیفیت خوبی برخوردار هستند؟ آیا دوام آن‌ها همانند سایر برندهای مطرح دنیا خواهد بود؟ اصلا در کشور کره چه برندهایی برای تولید این محصولات وجود دارد؟ برای دریافت این اطلاعات این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.

ایمپلنت کره ای چیست؟

ایمپلنت کره ای چیست؟

کره یکی از کشورهایی است که در سال‌های اخیر در حوزه تولید انواع ایمپلنت دندان فعالیت داشته است. محصولاتی که توسط برندهای مختلف این کشور تولید می‌شود در ایران از طرفدران بسیاری برخوردار است. دلیل آن هم این است که چنین ایمپلنت‌هایی علاوه‌بر کیفیت مناسب، قیمت نسبتا خوبی دارد.

ایمپلنت‌های دندانی در 2 نوع تیتانیومی و زیرکونیا تولید می‌شود که بسته به شرایط بیمار هر کدام ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد. هر 2 نوع ایمپلنت تولید شده توسط برندهای کره‌‌ای از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و می‌تواند تا سال‌ها برای بیمار کارایی داشته باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ایمپلنت کره ای و انواع دیگر فرم زیر را پر کنید تا کارشناسان مطب دکتر صابر ملک پور با شما تماس بگیرند.

برای دریافت نوبت و مشاوره فرم زیر را پر کنید.

مشخصات فردی(ضروری)
مشخصات فردی(ضروری)
OPG(ضروری)
خدمات(ضروری)

انواع برندهای کره ای ایمپلنت

در کشور کره برندهای مختلفی در حال فعالیت در حوزه دندانپزشکی بوده و ایمپلنت‌های گوناگونی را وارد بازار کرده‌اند. دقت داشته باشید که در بین این برندها، برخی کیفیت بهتری نسبت به سایرین داشته و گزینه مناسبی برای کاشت دندان دائمی خواهند بود. در ادامه به معرفی بهترین برندهای ایمپلنت کره ای می‌پردازیم:

در مطب دکتر صابر ملک پور، شما می‌توانید از تمامی این برندهای مطرح ایمپلنت کره ای برای کاشت دائمی دندان استفاده کنید.

کاشت دندان با ایمپلنت های ساخت کره چه مزایایی دارد؟

خیلی از دندانپزشکان در سراسر دنیا و ایران از ایمپلنت برندهای کره ای برای این درمان استفاده می‌کنند. علت آن هم مزایای بسیار خوبی است که چنین محصولاتی از آن برخوردار هستند. این مزایا شامل موارد زیر می‌شود:

🔵 کیفیت بسیار خوب تولیدات شرکت‌های کره‌ای در زمینه ایمپلنت سبب می‌شود دندانپزشک بتواند برای کاشت ایمپلنت روی آن‌ها حساب باز کند. ایمپلنت های ساخت کره از مواد مرغوبی تهیه شده و این موضوع در سازگاری هرچه بهتر ایمپلنت با استخوان فک تاثیرگذار است.
🔵 کیفیت بالای متریال به کار رفته در انواع ایمپلنت کره ای سبب شده تا دوام و طول عمر چنین محصولاتی بالا باشد. به همین دلیل، بیمار قادر خواهد بود از آن به مدت چندین سال و حتی تا پایان عمر خود استفاده کند.
🔵 در کنار کیفیت و دوام بالای این محصولات، از جمله مزایای آن‌ها می‌توان به قیمت به صرفه‌ آن اشاره کرد. این هزینه مناسب سبب می‌شود قیمت کاشت ایمپلنت برای بیمار نیز پایین‌تر تمام شود.
🔵 جنس پایه‌های ایمپلنت های ساخته شده کره ای به گونه‌ای است که در برابر نیروهای نسبتا زیاد می‌تواند از خود مقاومت خوبی نشان دهد. از این رو علاوه‌ بر دندان‌های قدامی، می‌توان از آن برای جایگزینی دندان‌های آسیاب نیز استفاده کرد.
🔵 جدا از قیمت و کیفیت این محصولات، دیگر مزیت آن دسترسی آسان به برندهای کره ای ایمپلنت است. در حقیقت دندانپزشک به راحتی می‌تواند این محصولات را در ایران خریداری کرده و برای بیماران مختلف مورد استفاده قرار دهد.
ایمپلنت دکتر صابر ملک پور

1️⃣درمان فوری

2️⃣تضمین کیفیت

3️⃣پرداخت اقساطی

4️⃣پشتیبانی روند درمان

برای اطلاع از شرایط ایمپلنت دندان با متخصصین ما مشورت کنید.

ایمپلنت کره ای بهتر است یا سوئیسی؟

مزایای ایمپلنت کره ای نسبت به سوئیسی

برندهای سوئیسی شاید بهترین مارک‌های ایمپلنت موجود در بازار جهانی باشد. در حقیقت، کیفیت و متریال در محصولات ساخت کشور سوئیس، نسبت به برندهای آسیا شرقی ایمپلنت برتری دارد. با این حال، این برندها یا برخی محدودیت‌ها همراه بوده و به همین دلیل، دندانپزشکان برندهای کره ای ایمپلنت را بیشتر ترجیح می‌دهند.

درست است که ایمپلنت تولیدی کشور کره نسبت به انواع سوئیسی از کیفیت پایین‌تری برخوردار است، اما تفاوت کیفیت آن‌ها آنقدر زیاد نخواهد بود که در درمان تاثیر قابل ملاحظه‌ای ایجاد کند. به همین دلیل، اگر دندانپزشک از ایمپلنت های ساخت کره برای درمان شما استفاده کند، موفقیت آن خیلی تحت تاثیر برند آن قرار نمی‌گیرد. علاوه‌ بر این، قیمت ایمپلنت های کره ای نسبت به برندهای سوئیسی بسیار مناسب‌تر بوده و در عین کیفیت بسیار عالی هزینه کمتری دارند.

عکس قبل و بعد پر کردن دندان

مطب دندان‌پزشکی دکتر صابر ملک‌پور آماده است تا  خدمات دندانپزشکی را با هزینه مناسب و شرایط پرداخت منعطف در خدمت شما عزیزان قرار دهد.

برخی از خدمات درمانی ارائه شده در کلینیک دکتر صابر ملک‌پور:

🔷ترمیم پوسیدگی دندان

🔷درمان ریشه (عصب کشی)

🔷ایمپلنت دندان

🔷کشیدن دندان عقل

عکس قبل و بعد ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت کره ای

قیمت ایمپلنت های کره ای بر اساس برند تولیدکننده آن کمی متغیر است. با توجه به اینکه هر شرکت محصولاتی با کیفیت متفاوت به بازار عرضه می‌کند، قیمت آن‌ها با یکدیگر تفاوت‌هایی خواهد داشت. البته همانطور که قبلتر نیز گفتیم، تمامی برندهای کره ای ایمپلنت، قیمت مناسب‌تری نسبت به انواع سوئیسی دارند.

خدمات دندانپزشکی

برای اطلاع از جدیدترین تعرفه‌های دندانپزشکی سال 1403 و قیمت ایمپلنت کره ای بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

سوالات متداول

جمع بندی

ایمپلنت های تولید شده در کشور کره از جمله باکیفیت‌ترین محصولات موجود در بازار محسوب می‌شود و می‌تواند در این گونه درمان‌ها گزینه مناسبی باشد. از دندان‌های قدامی تا خلفی، می‌توان از ایمپلنت های کره ای برای جایگزینی‌ این دندان‌ها کمک گرفت. کیفیت و قیمت مناسب از جمله مزایای این ایمپلنت‌ها محسوب می‌شود.

لوکیشن مطب دکتر صابر ملک پور

تعیین وقت معاینه با بهترین دندانپزشک مرزداران

اگر ساکن مناطقی همانند مرزداران، اشرفی اصفهانی، پیامبر، پونک، آیت الله کاشانی، صادقیه و سازمان آب هستید و برای انجام کاشت دندان با ایمپلنت کره ای قصد مراجعه به مطب دندانپزشکی در غرب تهران را دارید، می‌توانید به مطب دکتر صابر ملک پور مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، مرزداران – نبش خیابان عرب حسینی پلاک ۵۳ طبقه دوم واحد ۷

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *