آدرس: تهران، مرزداران - نبش خیابان عرب حسینی پلاک ۵۳ طبقه دوم واحد ۷

ایمپلنت دندان در غرب تهران

ایمپلنت دندان شاید بهترین روشی است که این روزها می‌توان از آن برای جایگزین کردن دندان از دست رفته استفاده کرد. علی‌رغم هزینه نسبتا بالایی که کاشت دندان برای بیمار به‌ همراه دارد، اما نسبت به سایر تکنیک‌های موجود از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل، روز‌به‌روز بر محبوبیت ایمپلنت دندان در مرزداران بین دندانپزشکان و حتی بیماران افزوده می‌شود.

آیا ایمپلنت دندان یک درمان دائمی محسوب می‌شود؟ مراحل کاشت ایمپلنت دندان به چه صورت است؟ آیا برای انجام آن نیاز به شرایط خاصی است؟ ادامه مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی کامل و جامع کاشت دندان بپردازیم.

چه زمانی باید ایمپلنت دندان کرد؟

ایمپلنت دندان چیست؟

روش‌های زیادی برای جایگزین‌ کردن دندان‌ از دست‌رفته وجود دارد. با این‌ حال، بسیاری از این روش‌ها نمی‌توانند رضایت مدنظر بیمار را به همراه داشته باشد. اما ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش‌هایی است که در سال‌های اخیر با داشتن عملکردی بسیار نزدیک به دندان طبیعی، رضایت خیلی‌ها را جلب کند. در این روش، پروتز مصنوعی با ساختاری نزدیک به دندان در استخوان فک جایگذاری می‌شود.

چه زمانی باید ایمپلنت دندان کرد؟

زمانی‌که یک یا چند دندان فرد به هر دلیلی از دست برود، ایمپلنت دندان گزینه مناسبی برای جایگزینی آن خواهد بود. دقت داشته باشید، اولویت با پر کردن و ترمیم دندان‌ پوسیده است؛ اما گاهی ساختار دندان به قدری ضعیف می‌شود که دیگر قابل نگه‌داری نیست. در این شرایط، می‌توان دندان عفونی را کشید و به جای آن از ایمپلنت دندان کمک گرفت.

برای دریافت مشاوره ایمپلنت دندان در مرزداران فرم زیر را پر کنید.

مشخصات فردی(ضروری)
مشخصات فردی(ضروری)
OPG(ضروری)
خدمات(ضروری)

اجزای ایمپلنت دندان

کاشت دندان از 3 جزء اصلی تشکیل می‌شود تا بتواند ساختار دندان طبیعی را در دهان ایجاد کند. در زیر به معرفی هرکدام از آن‎ها پرداخته‌ایم:

اجزاء ایمپلنت دندان

ایمپلنت دندان در مرزداران

دکتر صابر ملک‌ پور علمداری یکی از با سابقه‌ترین دندانپزشکانی است که در زمینه کاشت ایمپلنت دندان فعالیت می‌کند. شما می‌توانید برای دریافت نوبت کاشت دندان با جدیدترین امکانات و شرایط اقساط در منطقه مرزداران تهران، از طریق سایت یا به صورن تلفنی از بهترین متخصص ایمپلنت دندان در غرب تهران اقدام کنید.

ایمپلنت دکتر صابر ملک پور

1️⃣درمان فوری

2️⃣تضمین کیفیت

3️⃣پرداخت اقساطی

4️⃣پشتیبانی روند درمان

برای اطلاع از شرایط کاشت دندان با متخصصین ما مشورت کنید.

هزینه کاشت دندان

تعرفه‌های متفاوتی برای انجام درمان وجود دارد که در آن، فاکتورهای زیادی موثر خواهد بود. به عنوان مثال، ایمپلنت برای یک دندان نسبت به چندتای آن‌ها از هزینه کم‌تری برخوردار خواهد بود. همچنین، روش انجام ایمپلنت دندان و حتی درمان‌های مکمل در هزینه آن تاثیرگذار است.

برند انتخابی برای پایه و سایر اجزای ایمپلنت نیز از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت نهایی آن محسوب می‌‌شود. از این‌ رو پیشنهاد می‌شود برای اطلاع دقیق از هزینه ایمپلنت دندان، مقاله تعرفه‌های دندانپزشکی مطب دکتر صابر ملک پور را مشاهده کنید.

 چه افرادی نباید ایمپلنت دندان کنند؟

درست است که کاشت دندان روش دائمی و مناسب برای جایگزینی دندان از دست‌ رفته به حساب می‌آید، اما برای همه افراد هم قابل اجرا نیست. در ادامه شرایطی که سبب می‌شود بیمار کیس مناسبی برای انجام ایمپلنت دندان نباشد را بررسی کرده‌ایم؛ برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره کاندیدای ایمپلنت دندان حتما مقاله مروبطه را با دقت مطالعه کنید.

  • 🚫 افرادی که رعایت بهداشت مناسبی ندارند، نمی‌توانند کیس مناسبی برای ایمپلنت دندان باشند. ایمپلنت در چنین بیمارانی بعد از مدتی با شکست مواجه می‌شود.
  • 🚫 افرادی که دچار بیماری‌های نظیر دیابت هستند، ترمیم بافت کندی دارند. به همین دلیل انجام جراحی با عفونت و روند بهبودی کندی همراه خواهد بود.
  • 🚫 افرادی که به دلیل سرطان از پرتو درمانی کمک می‌گیرند، در این بیماران احتمال استئونکروز وجود داشته و ایمپلنت با شکست همراه خواهد بود.
  • 🚫 بیمارانی که دچار دندان قروچه هستند، احتمال آسیب به کاشت دندان و شکست در آن‌ها بالاتر است.
  • 🚫 بیمارانی که داروهای بیس فسفونات مصرف می‌کنند، با ریسک بالای استئونکروز همراه هستند. به همین دلیل، باید از جراحی و تهاجم به بافت نرم و استخوان به شدت پرهیز شود.
  • 🚫 بیمارانی که قصد انجام ارتودنسی در آینده را دارند، کیس مناسبی برای انجام چنین درمانی نیستند. یکی از مهم‎‌ترین دلایل آن این است که ایمپلنت برخلاف دندان به استخوان جوش می‌خورد و توانایی جابه جایی بسیار کمی خواهد داشت. در نتیجه ابتدا باید ارتودنسی کرده و سپس در صورت نیاز کاشت دندان انجام شود.
  • 🚫 افرادی که دچار بیماری‌های پریودنتیت هستند، با تحلیل شدید لثه همراه بوده و باید ابتدا برای درمان مشکل خود اقدام کنند.

اقدامات قبل از ایمپلنت دندان

قبل از آنکه برای درمانی نظیر ایمپلنت دندان اقدام کنید، نیاز است یک‌ سری مراقبت‌هایی را رعایت کنید. این نکات شامل موارد زیر است:

  • قبل از هر چیزی دندانپزشک یک معاینه کامل از وضعیت دهان انجام خواهد داد. همچنین، باید از وضعیت سلامت سیستمیک فرد اطمینان حاصل کرد.
  • لازم است تصاویر OPG و نیز CBCT از دندان‌هایتان تهیه کرده و در اختیار دندانپزشک قرار دهید.
  • قبل از انجام ایمپلنت به هیچ عنوان استعمال سیگار و مصرف الکل نداشته باشید.
  • استراحت کافی قبل از انجام این درمان توصیه می‌شود.
  • حدود نیم ساعت قبل از شروع درمان توصیه می‌شود برای کاهش درد بعد از کاشت آن، از داروهای مسکن کمک بگیرید.
  • در صورتی‌ که از داروی خاصی استفاده می‌کنید، آن را به اطلاع دندانپزشک برسانید.
  • در صورت مصرف داروهای رقیق‌کننده خونی، باید آن‌ها را با مشورت پزشک متوقف کنید.
  • برای کاهش بار میکروبی و احتمال عفونت بعد از کاشت ایمپلنت، پیشنهاد می‌شود قبل از درمان از دهانشویه مناسب نظیر کلرهگزیدین استفاده کنید.
  • ممکن است نیاز باشد قبل از انجام درمان از داروهای آنتی‌بیوتیکی استفاده کنید. معمولاً این داروها از عفونت و باکتریمی جلوگیری می‌کند.
عکس قبل و بعد پر کردن دندان

مطب دندان‌پزشکی دکتر صابر ملک‌پور آماده است تا  خدمات دندانپزشکی را با هزینه مناسب و شرایط پرداخت منعطف در خدمت شما عزیزان قرار دهد.

برخی از خدمات درمانی ارائه شده در کلینیک دکتر صابر ملک‌پور:

🔷ترمیم پوسیدگی دندان

🔷درمان ریشه (عصب کشی)

🔷ایمپلنت دندان

🔷کشیدن دندان عقل

عکس قبل و بعد ایمپلنت دندان

مراحل ایمپلنت دندان

کاشت دندان طی چندین مرحله انجام می‌شود و در واقع مدت زمان ایمپلنت دندان بسته به مراحل آن و شرایط بیمار ممکن است کمی تغییر کند. مراحل کاشت دندان نسبت به سایر روش‌های درمانی نظیر پر کردن و عصب‌کشی نیاز به زمان بیشتری دارد. در ادامه به مراحل آن اشاره شده است:

برای شروع دندانپزشک از بی‌حسی‌ مناسب کمک می‌گیرد.

در ادامه با استفاده از ابزارهای مناسب نظیر تیغ، لثه را برش می‌زند تا به بافت‌های زیرین دسترسی داشته باشد.

درصورتی‌که نیاز باشد، دندانپزشک از روش‌های مکمل نظیر پیوند استخوان فک به منظور آماده‌سازی آن برای ایمپلنت کمک می‌گیرد.

اگه شرایط کاشت ایمپلنت دندان فراهم باشد، دندانپزشک پایه آن را در استخوان فک قرار می‌دهد.

سپس بسته به روش انجام این درمان، دندانپزشک بافت لثه را بخیه زده یا باز می‌گذارد و تا جوش‌خوردن آن با استخوان فک صبر خواهد کرد.

ممکن است همزمان با کاشت پایه یا مدتی بعد از آن هیلینگ (به صورت موقت) قرار داده شود.

بعد از جوش‌خوردن استخوان فک با پایه ایمپلنت، دندانپزشک می‌تواند از دهان بیمار قالب تهیه کرده و آن را برای ساخت تاج دندان به لابراتوار ارسال کند.

در نهایت پس از آماده‌شدن پروتز ایمپلنت، اباتمنت در داخل پایه ایمپلنت قرار داده شده و پروتز بر روی آن سوار می‌شود.

بهترین برند ایمپلنت

شرکت‌های بسیاری در سراسر دنیا در حال فعالیت و تولید اجزای مختلف ایمپلنت دندان هستند. در این بین، برخی از برندها از شهرت و کیفیت بالاتری برخوردار است. مطمئنا استفاده از چنین برندهایی می‌تواند دوام ایمپلنت را بالاتر ببرد. از همان ابتدای معرفی ایمپلنت دندان، برندهای سوئیسی ایمپلنت از جمله اشترومن و نئودنت همواره کیفیت بسیار بالایی را در این زمینه ارائه می‌کنند.

با توجه به همین مسئله معمولاً گران‌ترین برند، ایمپلنت سوئیسی است زیرا بهترین کیفیت و دوام را دارد. علاوه بر برندهای سوئیسی، ایمپلنت کره ای نیز در کنار کیفیت قابل قبول که دارند با هزینه مناسب‌تری ارائه می‌شوند؛ همین مسئله سبب شده است که بسیاری از افراد از ایمپلنت‌های کره‌ای در ایران استفاده کنند.

سن ایمپلنت دندان

✅ برای انجام ایمپلنت معمولا توصیه دندانپزشکان بر این است که سن بیمار از 18 سال گذشته باشد. با توجه به رشد استخوان در دوران قبل از این سن، باید تا بعد از بلوغ استخوان فک صبر کرد. پس از این سن، در صورت داشتن شرایط مناسب، امکان قراردادن ایمپلنت دندان وجود خواهد داشت.

طول عمر ایمپلنت دندان

✅ ایمپلنت دندان نسبت به سایر درمان‌هایی که در حوزه دندانپزشکی انجام می‌شود، از طول عمر بسیار بالاتری برخوردار است. به طور معمول گفته می‌شود دوام آن از 10 تا 30 سال متفاوت است. با‌ این‌ حال، در صورت رعایت مراقبت‌های بعد از آن، بیمار حتی قادر خواهد بود تا آخر عمر فرد ماندگار باشد.

انواع ایمپلنت بر اساس تعداد دندان

از دیگر معیارهایی که می‌توان ایمپلنت دندان را به انواع مختلف تقسیم کرد، تعداد دندانی است که با این روش جایگزین می‌شود. این درمان برای جایگزینی یک، چند و حتی کل دندان‌های یک فک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جایگزینی یک دندان با ایمپلنت

جایگزینی یک دندان با ایمپلنت دندان

خیلی از اوقات فرد فقط یک دندان خود را از دست‌ می‌دهد. در این شرایط، یک پایه در جای خالی آن قرار داده شده و تاجی مشابه با ساختار آناتومی دندان طبیعی برای آن ساخته می‌شود. روش روتین انجام ایمپلنت به این صورت است.

ایمپلنت چند دندان کنار هم

گاهی اوقات ممکن است فرد به هر دلیلی بیش از یک دندان را از دست داده باشد، در این شرایط اگر دندان‌های کشیده‌ شده کنار هم قرار داشته باشد، می‌توان از یک پایه برای جایگزینی چندتای آن‌ها استفاده کرد. به طور معمول پست ایمپلنت دندان در چنین شرایطی به عنوان پایه بریج درنظر گرفته می‌شود.

منظور از بریج آن است که دندانپزشک یک تاج مصنوعی چندتایی به هم متصل را برای قرارگیری روی دو پایه ایمپلنت استفاده می‌کند. در حقیقت، دندان وسط مشابه یک پل عمل نموده و به دو پایه کناری متصل است.

ایمپلنت چند دندان کنار هم (بریج بر پایه ایمپلنت)

اوردنچر، ایمپلنت برای تمام دندان یک فک

امروزه یکی از درمان‌هایی که خیلی از بیمارانی که بیشتر دندان‌های خود را از دست داده‌اند، با توجه به هزینه کم‌‌تر به سراغ آن می‌روند، پروتز کامل یا همان دست دندان مصنوعی است. اما این روش معایب زیادی دارد و تنها می‌تواند حدود 20 تا 25 درصد از عملکرد دندان‌های طبیعی فرد را به بیمار برگرداند.

اوردنچر بر پایه ایمپلنت دندان

روش جدیدی که در سال‌های اخیر بسیار باب شده است، اوردنچر است. در این روش، دندانپزشک به جای قالب‌گیری از لثه‌های بیمار، برای قسمت‌های مختلف فک از چندین پایه ایمپلنت دندان استفاده می‌کند. در ادامه، یک پروتز کامل برای بیمار تهیه می‌کند که قابلیت سوار‌شدن بر روی پایه‌های ایمپلنت را دارد.

با توجه به قرارگیری پروتز روی پایه‌ها، دیگر هنگام جویدن هیچ فشاری به بافت لثه بیمار وارد نخواهد شد. همین امر کمک می‌کند تا عملکردی مشابه با دندان‌های فرد بازسازی شود. علی‌رغم قیمت بالاتر این روش، اما مزایای بسیار زیادی دارد که ارزش هزینه‌کردن را دارد.

روش های ایمپلنت دندان

روش‌های مختلفی برای انجام جراحی ایمپلنت دندان برای بیماران وجود دارد. این روش‌ها در زمان قرار دادن اجزای مختلف ایمپلنت با یکدیگر تفاوت‌هایی دارد. در ادامه به بررسی هریک می‌پردازیم:

ایمپلنت تک مرحله‌ای در مواردی که وضعیت سلامت لثه و استخوان فک مناسب باشد، تنها یک جراحی در ناحیه دندان کشیده‌شده انجام می‌شود. در حقیقت، دندانپزشک یک‌بار برای کاشت پایه ایمپلنت ناحیه لثه را برش می‌زند. همچنین در همین مرحله، کار قراردادن هیلینگ هم انجام می‌شود تا دیگر نیازی به جراحی دوم نباشد.

در واقع بدون آنکه بعد از جراحی روی پایه ایمپلنت با بافت لثه پوشیده شود، هیلینگ بر روی آن سوار می‌شود و دیگر نیازی به برش مجدد نخواهد بود.

روش رایج کاشت ایمپلنت انجام آن در 2 مرحله است. در مرحله اول بافت لثه کنار زده می‌شود و پست یا همان پایه ایمپلنت دندان در داخل ساکت استخوانی قرار می‌گیرد. در ادامه برای آنکه ناحیه مدنظر با محیط دهان ارتباط مستقیمی نداشته باشد، بافت لثه روی آن را بخیه زده می‌شود.

پس از 3 تا 6 ماه که از قراردادن پست داخل ساکت استخوانی فک گذشت، دوباره ناحیه لثه برش داده می‎شود. این کار برای گذاشتن اباتمنت و اتصال آن به پایه است. در این مرحله دیگر بافت لثه بخیه زده‌ نمی‌شود و با قالب‌گیری، مرحله ساخت تاج دندان آغاز خواهد شد.

یکی از روش‌‌هایی که به تازگی در قراردادن ایمپلنت مورد استفاده قرار می‌گیرد، گذاشتن آن بلافاصله بعد از کشیدن دندان است. در موارد معدودی و در صورتی که بیمار شرایط استخوانی و لثه خوبی داشته باشند، از روش ایمپلنت فوری کمک گرفته می‌شود.

در این تکنیک، دندانپزشک بلافاصله بعد از کشیدن دندان، پایه ایمپلنت را داخل ساکت قرار می‌دهد. مزیت آن این است که دیگر نیازی به جراحی ندارد؛ به طور معمول در ابتدا از روکش موقت روی اباتمنت استفاده می‌شود.

مراقبت‌های بعد از ایمپلنت دندان

با اینکه همواره کاشت دندان به عنوان یک روش مادام‌العمر برای جایگزینی دندان‌ها به حساب می‌آید، اما دوام آن به میزان رعایت مراقبت‌ها وابسته است. به همین دلیل، توصیه می‌شود بعد از درمان، حتما به نکات مهم در مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان توجه ویژه‌ای داشته باشید؛ این موارد عبارتند از:

عمل های جراحی قبل از کاشت دندان چیست؟

همیشه شرایط لثه و استخوان فک برای کاشت دندان مناسب نیست. به همین علت، یک‌سری عمل‌های جراحی پیش نیاز برای انجام ایمپلنت دندان پیشنهاد می‌شود. در ادامه هریک از آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

پیوند استخوان قبل از ایمپلنت

ایمپلنت دندان یک درمان متکی بر استخوان فک است. به همین سبب، یکی از بافت‌هایی باید آمادگی لازم برای آن را داشته باشد، استخوان فک خواهد بود. اما حقیقت آن است که اکثر بیماران مدت‌ها بعد از کشیدن دندان به فکر جایگزینی آن می‌‎‌افتند. زمانی‌که جای دندان کشیده‌شده برای مدت نسبتا زیادی خالی بماند، استخوان آن ناحیه دچار تحلیل می‌شود.

در این شرایط، پایه ایمپلنت نمی‌تواند تکیه‌گاه مناسبی در استخوان داشته باشد. به همین دلیل، باید قبل از انجام درمان، با آن ناحیه را دوباره بازسازی کرد. دندانپزشک معمولاً با کمک پودرهای مخصوص استخوان، چنین کاری را انجام دهد.

پیوند استخوان قبل از ایمپلنت دندان

پیوند لثه قبل از کاشت دندان

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه شود، این بوده که بافت لثه در زیبایی دندان‌ها بسیار موثر است. برخی از بیماران به دلایل مختلف ممکن است بافت لثه تحلیل‌رفته‌ای داشته باشند. با توجه به اهمیت زیبایی آن، باید قبل از ایمپلنت دندان برای انجام جراحی‌های مربوطه اقدام کند.

پیوند لثه یکی از روش‌های روتین برای برگرداندن بافت تحلیل‌رفته به موقعیت قبلی آن است. در این روش، بافت لثه‌ای که از مناطق دیگر دهان جدا شده است، به ناحیه جراحی پیونده زده می‌شود. این عمل سبب می‌شود بافت لثه بعد از ایمپلنت، اطراف تاج آن را به خوبی و همانند سایر دندان‌ها پر کند.

لیفت سینوس برای ایمپلنت دندان

لیفت سینوس قبل از ایمپلنت

فک بالا معمولا در مجاورت چندین سینوس قرار دارد که توسط بافت استخوانی از محیط دهان جدا می‌شود. گاهی اوقات استخوان فک آنقدر تحلیل پیدا می‌کند که به ضخامت دیواره سینوس می‌رسد.

در این شرایط، پایه ایمپلنت دندان توانایی ثابت‌ماندن در آن ناحیه را ندارد. همچنین، احتمال سوراخ‌ شدن سینوس حین جراحی بسیار بالا خواهد بود. از این‌ رو، دندانپزشک با بالاتر بردن غشای سینوس و افزایش صخامت استخوان با استفاده از پودرهای استخوانی شرایط را برای ایمپلنت دندان‌های فک بالا فراهم می‌کند.

انواع ایمپلنت براساس نوع پروتز آن

پیش‌تر انواع ایمپلنت دندان براساس روش‌ انجام آن را بررسی کردیم. اما در حوزه دندانپزشکی این درمان را براساس نوع پروتزی که برایش استفاده می‌شود نیز، تقسیم‌بندی می‌کنند. در ادامه هریک را بررسی کرده‌ایم:

ایمپلنت سمان شونده

✅ در این نوع ایمپلنت، ابتدا اباتمنت به در داخل پایه پیچ می‌شود. در ادامه از آن قالب گرفته می‌شود و برای ساخت تاج به لابراتوار ارسال می‌شود. دندانپزشک برای اتصال تاج به اباتمنت از سمان (چسب) مخصوص استفاده می‌کند.

ایمپلنت پیچ شونده

✅ تفاوت این نوع ایمپلنت با نمونه قبلی در مرحله قراردهی تاج دندان است. در حقیقت در ابتدا اباتمنت به داخل پست پیچ می‌شود. در ادامه نیز به جای استفاده از سمان برای چسباندن تاج به اباتمنت، آن را پیچ می‌کنند. از نظر زیبایی، دندانپزشکان نمونه سمان‌شونده را در اولویت قرار می‌دهند.

آیا ایمپلنت دندان عوارض دارد؟

ایمپلنت دندان در غرب تهران یک درمان نسبتا تهاجمی محسوب می‌شود. از این‌ رو، به بافت نرم و سخت مقداری تروما و آسیب وارد خواهد شد و در پی آن یک‌ سری عوارض بروز پیدا می‌کند. البته باید به این نکته توجه کنید که اکثر عوارض آن، موقتی بوده و جای نگرانی نداشته و بعد از مدتی از بین می‌رود.

  • 🟡 درد رایج‌ترین عارضه بوده و بعد از مدتی از بین خواهد رفت.
  • 🟡 خونریزی معمولا در 24 ساعت اول وجود دارد و کم‌کم از مقدار آن کم می‌شود.
  • 🟡 تورم و حتی کبودی در ناحیه صورت قابل مشاهده است.
  • 🟡 در صورت عدم تبحر دندانپزشک، ممکن است سینوس ماگزیلا سوراخ شود (در ایمپلنت دندان‌های فک بالا).
  • 🟡 در موارد نادر، احتمال آسیب به اعصاب وجود دارد.
  • 🟡 در صورت عدم رعایت بهداشت مناسب، احتمال بروز عفونت در ناحیه جراحی وجود دارد.
  • 🟡 شکست درمان و لق‌ شدن آن درصورت عدم رعایت نکات مراقبتی، دور از انتظار نخواهد بود.

سوالات متداول کاشت و ایمپلنت دندان

جمع‌بندی

ایمپلنت دندان یکی از موثر‌ترین درمان‌های جایگزینی دندان محسوب می‌شود. این درمان می‌تواند برای کاشت یک، چند و حتی تمام دندان‌های فک پایین یا بالا مورد استفاده قرار بگیرد. مزایای ایمپلنت دندان در غرب تهران نسبت به سایر درمان‌های جایگزینی دندان سبب می‌شود فرد بتواند عملکرد دندان را تا حد زیادی به دست آورد.

لوکیشن مطب دکتر صابر ملک پور

تعیین وقت معاینه با بهترین دندانپزشک مرزداران

اگر ساکن مناطقی همانند مرزداران، اشرفی اصفهانی، پیامبر، پونک، آیت الله کاشانی، صادقیه و سازمان آب هستید و برای ایمپلنت دندان قصد مراجعه به مطب دندانپزشکی در غرب تهران را دارید، می‌توانید به مطب دکتر صابر ملک پور مراجعه نمایید.

آدرس: تهران، مرزداران – نبش خیابان عرب حسینی پلاک ۵۳ طبقه دوم واحد ۷

6 پاسخ

  1. من الان سه تا دندون کنار هم رو توی فک پایین سمت راستم ندارم یعنی باید 3 تاشو ایمپلنت کنم؟ یکم هزینش زیاد میشه، چیکار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      ببینید بهترین حالت قطعا همان 3 ایمپلنت است ولی برای اینکه در هزینه ها صرفه جویی شود می توانید دو تا دندان را ایمپلنت کرده و یک روکش سه تایی بر روی آن ها قرار بدید یعنی دندان وسط پایه نداشته باشد و تنها روکش فضای بی دندانی آن را پر کند. در واقع بریج 3 تایی بر پایه ایمپلنت انجام دهید.

  2. سلام آقای دکتر
    من 4 هفته باردارم و مدت هاست قصد انجام ایمپلنت دارم. آیا می توانم امپلنت کنم؟

    1. با سلام
      خیر. بهترین زمان برای انجام خدمات دندانپزشکی در بارداری، سه ماه دوم بارداری است.

  3. ببخشید آقای دکتر شاید سوالم یکم عجیب باشه ولی برام مهمه
    من دو تا دندونم یکی فک بالا و یکیم فک پایین همزمان ایمپلنت کردم برای یکیش یه فلز گرد روشه ولی اون یکی روش بستست و اصلا انگار چیزی گذاشته نشده علتش چیه؟

    1. سلام مهری عزیز احتمالا منظور شما هیلینگ ایمپلنت هست. برای یکی از ایمپلنت های شما شرایط گذاشتن هیلینگ مناسب بوده و قرار داده شده و برای دندان دیگری هیلینگ گذاشته نشده و در زمان دیرتری هیلینگ گذاشته می شود. نگران نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *